Sidor

torsdag 3 februari 2011

Chockvågad

Kände mig som en riktigt avancerad idrottskvinna när jag ramlade ut från sjukgymnasten idag, precis färdigbehandlad med chockvågsterapi. Sjukgymnasten hade dessutom beskrivit hur exklusiv denna maskin är och att den på nolltid fixar vad flera timmars hard core massage eventuellt skulle kunna åstadkomma. Dessutom gjorde det ont.

En vad som behandlas med en sådan exklusiv metod måste ju vara väldigt prioriterad. Eller hur!?

Googlade nyss på chockvågsterapi och blev mer och mer irriterad, när det visade sig att varje sökning resulterade i långa listor på cellulitbehandling. Va? Det där superidrottskvinneskimret som omgivit mig under dagen falnade snabbt. Smärtfri behandling. Pyttsan!

Nåja. Jag har iallafall ingen cellulit på min högra vad. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar