Sidor

söndag 1 augusti 2010

Barnen...

...blir stora.

Imorse cyklade jag och Oscar till Jernvallen och spelade tennis. Jag fick slå snälla bollar och han blev lite less när hans gick in i nät hela tiden, men det är så nära att han verkligen funkar som motspelare och därefter kommer han att slå mig tusenfalt på vilken tennisplan som helst.

Efter lunch lastade vi cyklarna på bilen och körde till Högbo för ett mtb-pass. Jag är själv rudis på mtb och ganska feg, och jag kunde konstatera även här att det inte kommer att dröja länge innan Oscar cyklar i åttor runt mig. Nu hör jag honom fortfarande bakom mig när han kommit lite efter och jag saktar in, men han är modig och kör hårt över rötter och stenar, medan jag fegar. Han fyller tio om fem dagar. Jag är så överlycklig över att få träna med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar